Bloggproblem, igen...

Okej, jag kan helt plötsligt inte komma in på min "blogg-översikt".. På min testblogg fungerar det alldeles utmärkt, men på den "riktiga" bloggen går det inte alls, varken via namnet eller översiktsknappen. Men uppenbarligen går det att skriva inlägg och hela köret (förutsatt att det här dyker upp förstås..).
Jättemysko.

Nån mer som haft liknande problem, och isåfall, vad gör man
?


(Right. Här skulle en otroligt pedagogisk screen shot angående
vad som funkar och inte, och hur det ser ut, ligga. Om inte bild-
uppladdningsfunktionen strejkat också alltså. Förvånad, någon?)



Kommentarer
Postat av: Klara

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback