Once more, with intensity!

image55Okej, idag ska inte bli en repris av gårdagen. Även om vi för säkerhets skull sköt upp resan till huvudstaden, så har jag miljoner grejer jag ska fixa här hemma.
Det är nog först nu jag insett hur mycket som behöver fixas när man ska hyra ut sin lägenhet... Så, storstädning står på schemat idag (eh, precis som igår) och på nåt konstigt sätt känner jag mig nästan peppad. Nu är bara det stora problemet hur jag ska lyckas släpa upp min käre sambo från sängen, samt få honom lika peppad.
Det är nog nästan en större utmaning än själva städandet, och då ser det ändå ut som om en mindre orkan dragit genom hela lägenheten..

Aja, off I go. Önska mig lycka till, jag kommer behöva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback